کد مطلب: ۲۴۳۷۶۳ | تاريخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ | ساعت: ۰ : ۵۵
با گرونوس آشنا شوید! اگر این نام کمی آشنا به نظر میرسد به خاطر استفاده در G کلاسهای قبلی توسط منصوری میباشد. اگرچه خودروهای قبلی از رنگ کاملاً برجسته زرد استفاده کرده بودند اما گرونوس جدید به لطف رنگ بدنه سبز مسابقهای بسیار تیرهتر به نظر میرسد. به این مورد باید قطعات کربنی فورج کاری شده گوناگون را اضافه کرد که یکی از آن آپرون جلو بوده هرچند این کاپوت است که بیش از همه جلبتوجه میکند. دستگیره دربها، ورودیهای روی گلگیر، آینههای جانبی و قاب لاستیک زاپاس هم با این متریال ساخته شدهاند.
با ورود به داخل کابین شاهد دگرگونی اساسی و استفاده از چرمی با نام فاون براون خواهید بود. فرمان با پوشش چرم و کربن، پدالهای آلومینیومی و نشان سهبعدی روی صندلیها نیز جزو دیگر تغییرات هستند. تمامی کفپوشها دارای رنگ مشکی و تضادی تیز بوده و البته کابین در مقایسه با بدنه روشنتر است.
البته پکیج طراحی فقط برای نمایش نبوده و زیر کاپوت مرسدس-ای ام جی G63 پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو قرار گرفته که افزایش قدرت ملموسی را تجربه کرده است. توربوشارژرهای بزرگتر باعث میشوند هوای بیشتری وارد کابین شوند و اگزوز ارتقا یافته نیز به خروج سریعتر گازها کمک میکند. سیستم مدیریت پیشرانه جدید و… در کل باعث شدهاند قدرت خودرو به 850 اسب بخار برسد. منصوری میگوید G63 گرونوس شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.5 ثانیهای داشته و حداکثر سرعتش به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.
منصوری قیمت محصول خود را اعلام نکرده اما تنها 10 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.
منبع: پدال