صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی U-Magic ۵۰ ۵G با اسپیکر استریو و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

کمپانی China Telecom علاوه بر فروش تجهیزات و خدمات مخابراتی در کشور چین، تلفن های هوشمندی را با برند U-Magic عرضه می‌کند. در هفته جاری، کمپانی مذکور از گوشی U-Magic ۵۰ ۵G رونمایی کرد. این محصول، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت بوده که امکان اتصال به شبکه اینترنت ۵G را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

گوشی U-Magic 50 قیمتی کمتر از 250 دلار دارد
نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی هوشمند U-Magic 50 5G به وسیله تراش اسنپدراگون 480 تأمین می‌شود. این دستگاه همچنین از باتری پرظرفیت 5,000 میلی آمپری نیز برخوردار است. ترکیب این تراشه کم مصرف و باتری پرظرفیت باعث افزایش میزان شارژ دهی گوشی خواهد شد. با وجود آنکه تلفن هوشمند مورد بحث یک دستگاه مقرون به صرفه محسوب می‌شود، اما از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.
یو-مجیک 50 به صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر تنها از رفرش ریت 60 هرتزی برخوردار بوده و 89.3 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. نکته عجیب اما آن است که شرکت سازنده، رزولوشن صفحه نمایش این تلفن هوشمند را ذکر نکرده است. دو اسپیکر در لبه پایینی و بالایی U-Magic 50 5G قرار گرفته است. China Telecom ادعا می‌کند که این بلندگو ها می‌توانند تا 86 دسی بل صدا تولید کنند‌.


یو مجیک 50 از اسپیکر های استریو برخوردار است

سه لنز دوربین در قاب پشتی U-Magic 50 5G دیده می‌شود. گزارش اخیر GizmoChina اما تنها مشخصات دو دوربین را ذکر کرده است. دوربین اصلی رزولوشن 13 مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این تلفن هوشمند از NFC برخوردار نبوده اما خوشبختانه به وسیله درگاه USB Type-C شارژ می‌شود. ابعاد این گوشی 8.95×75.9×163.9 میلی متر بوده و از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز برخوردار است. فروش U-Magic 50 5G از 15 ژوئن در چین آغاز خواهد شد و تنها در یک نسخه (128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم) عرضه می‌شود. قیمت این تلفن هوشمند 224 دلار بوده و در سه رنگ آبی، نقره ای و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند U-Magic 50 5G چیست؟ دستگاه بهتری را با این قیمت می‌شناسید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۷۹۳۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024