صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تست صدای DxO شیائومی Mi ۱۰s منتشر شد

نه، شیائومی Mi ۱۰s هنوز معرفی نشده است. در حقیقت در خبرها خواندیم که تاریخ معرفی شیائومی می ۱۰ اس همین چهارشنبه یعنی ۲۰ اسفند ۹۹ خواهد بود. با این حال امروز تست صدای DxO شیائومی Mi ۱۰s منتشر شده و مشخص می شود که در زمینه صدا، صدر برای شیائومی است.

شیائومی Mi 10S پرچمدار جدید برند چینی است. این دستگاه با مشخصات مناسب و ویژگی های جدید صوتی همات چیزی خواهد بود که از یک پرچمدار انتظار داریم. همانطور که گفتیم، شیائومی Mi 10s هنوز رسما معرفی نشده است اما پیش از معرفی در DxO تست و پیش نمایش از بررسی آن امروز منتشر شد.

شیائومی Mi 10S با نمره کلی 80  در صدر جدول تست صوتی DxOmark قرار می گیرد. این دستگاه حتی از گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 (که آن هم امروز معرفی می شود) پیشی می گیرد. Xiaomi Mi 10S در زیردسته های پخش و ضبط نیز بهترین امتیازات را دارد.

شیائومی Mi 10S مجهز به تراشه جدید Snapdragon 870  و دارای بلندگوهای متقارن دوگانه است. بر اساس ادعای شیائومی، این دستگاه با speaker amplitude در اندازه 0.7 میلی متری، بهترین در صنعت موبایل است. همچنین سیستم صوتی توسط غول صوتی Harman Kardon تنظیم شد. گفته می شود که شیائومی Mi 10S فعلا فقط در چین فروخته می شود.

نظر شما چیست؟ کیفیت صدای یک موبایل چقدر برای شما مهم است؟ منتظر شیائومی می 10 اس هستید؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۶۳۰۰
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۲/۱۹     ساعت: ۶ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024