صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

۴ گوشی سامسونگ که آپدیت امنیتی دریافت نمی‌کنند

سامسونگ در طی چند ماه گذشته در زمینه به روزرسانی امنیتی دستگاه های خود بسیار خوب عمل کرده است و نسبت به گذشته توانسته است آپدیت های منظم و سریع تری را برای کاربران محصولات خود به همراه داشته باشد. طبق خبرهای منشر شده از شرکت کره ای این شرکت دیگر قصد ندارد برای ۴ گوشی خود به روزرسانی امنیتی منتشر کند.

برنامه به روزرسانی امنیتی این شرکت تا حدی بهبود یافته است که اکنون آخرین وصله های امنیتی اندروید را به برخی از دستگاه های خود خیلی سریع منتشر می کند حتی قبل از اینکه گوگل بولتن امنیتی مربوط به اندروید را به طور رسمی منتشر کند. علاوه بر این ، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که برای اکثر دستگاه های خود سه نسل از سیستم عامل های اندروید را ارائه می دهد.

درست به مانند همان سطح پشتیبانی نرم افزاری است که گوگل برای مجموعه گوشی های سری پیکسل خود ارائه می دهد. اما این در حالی که این شرکت ممکن است به روزرسانی های نرم افزاری و امنیتی را برای مدت طولانی تری برای دستگاه های خود در چند سال گذشته منتشر کند.

سامسونگ امروز چهار گوشی مدل سال 2017 را از بولتن به روز رسانی امنیتی خود حذف کرده است. طبق گزارشات منتشر شده، سامسونگ اخیرا به برنامه به روزرسانی های امنیتی خود را به روز کرده است که نام چهار مدل مربوط به سال 2017 دیگر در آن مشاهده نمی شود:

Galaxy J3 Pop ، Galaxy A5 2017 ، Galaxy A3 2017 و Galaxy A7 2017

این بدان معنی است که این دستگاه ها هیچ گونه وصله امنیتی اندرویدی را در پیش رو نخواهند داشت. همراه با این دستگاه ها ، سامسونگ Galaxy Fold 5G را نیز از لیست به روز رسانی حذف کرد، اما به نظر می رسد این خطایی از طرف این شرکت بوده است. و خیلی زود دوباره این دستگاه تاشو به لیست بروزرسانی امنیتی ماهانه اضافه شد.

این گزارش همچنین نشان می دهد که سامسونگ Galaxy A8 2018 را از برنامه به روزرسانی ماهانه به برنامه به روزرسانی سه ماهه منتقل کرده است.  سامسونگ همچنین Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra را به لیست به روزرسانی ماهانه اضافه کرده است.

در حالی که Galaxy A02 و Galaxy M12 به لیست به روزرسانی سه ماهه اضافه شده است. شما می توانید برای بررسی وضعیت آپدیت های امنیتی اندروید گوشی خود به صفحه Security Updates سامسونگ مراجعه کنید.

آخرین آپدیت منتشر شده برای گوشی شما چند ماه پیش بوده است؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۳۸۵۲
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶     ساعت: ۹ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024