صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی ۵G گلکسی A۵۲ تاییدیه TENAA را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی ای ۵۱ در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی شده بود؛ اما هنوز Galaxy A۵۲ از راه نرسیده است. البته حالا یک تاییدیه در چین برای گوشی ۵G گلکسی ای ۵۲ صادر شده تا یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شود.

رگولاتوری TENAA چین، تاییدیه‌ای را برای یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A5260 صادر کرده که نسخه 5G سامسونگ گلکسی ای 52 است. انتظار می‌رود مانند گلکسی ای 51، مدل جانشین هم دو نسخه 4G و 5G با طراحی مشابه داشته باشد. در واقع به جز تراشه، احتمالا این دو نسخه مشخصات یکسانی خواهند داشت.

مشخصات گوشی 5G گلکسی ای 52
در وب‌سایت TENAA هیچ تصویر و فهرستی از مشخصات گوشی منتشر نشده است؛ اما پیش‌تر تاییدیه 3C، عرضه‌ی گلکسی A52 5G در چین و شارژر 15 واتی آن را تایید کرده بود.

در گزارش‌های قبلی نیز طراحی این دستگاه مشابه گلکسی A51 5G توصیف شده بود؛ مجهز به یک پنل آمولد 6.5 اینچی با حفره‌ی مرکزی و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای!

این گوشی باید یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هم داشته باشد. سایز اجزای این ماژول را دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و عمق‌سنج تشکیل خواهند داد. همچنین وجود سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.0 یا One UI 3.1 قابل پیش‌بینی است.

انتظار می‌رود گلکسی ای 52 5G از تراشه اسنپدراگون 750G قدرت بگیرد؛ ولی طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، نسخه 4G دارای چیپست اسنپدراگون 720G خواهد بود.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۳۵۱۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۱/۱     ساعت: ۹ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024