صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گوشی‌های سری هواوی P۳۰ نسخه پایدار EMUI ۱۱ را دریافت کردند

هواوی نسخه پایدار سیستم عامل EMUI ۱۱ را برای گوشی های سری هواوی پی ۳۰ – Huawei P۳۰ منتشر کرد. ای ام یو آی ۱۱ پلی برای اتصال به سیستم عامل هارمونی او اس هواوی است.

هواوی انتشار نسخه پایدار رابط کاربری EMUI 11 برای پرچمداران سال گذشته خود، گوشی های سری هواوی پی 30 را آغاز کرد. ابتدا کاربران چینی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. اما کاربران ساکن در اروپا، بریتانیا و خاورمیانه هم می‌توانند هم اکنون نسخه آزمایشی این سیستم عامل را روی گوشی خود نصب کرده‌اند.

به‌روزرسانی EMUI 11 رابط کاربری بازطراحی شده‌ای را نشان می‌دهد، عملکرد نمایشگر همیشه روشن را به همراه تم‌های جدید بهبود می‌بخشد، جلوه‌های ویژه GUI، انیمیشن‌های جدید و جسچرهای عصبی را به همراه دارد و طراحی صدای بهبود پیدا کرده، حالت چند پنجره‌ای پیشرفته‌تر و Multi-Screen Collaboraton برای ارائه تجربه کاربری دسکتاپی با پشتیبانی از ماوس و کیبورد را ارائه می‌کند.

اکانت رسمی Huawei EMUI در ویبو می‌گوید از زمان عرضه اولین نسخه آزمایشی داخلی EMUI 11 در 11 سپتامبر، میلیون‌ها کاربر هواوی از این سیستم عامل استفاده کرده است. اکنون تعداد کاربرانی که این به‌روزرسانی را تجربه کرده‌اند، به 10 میلیون رسیده است. گفته می‌شود این نسخه، پلی برای اتصال کاربران هواوی از پلتفرم اندروید به سیستم عامل داخلی هارمونی او اس هواوی است. EMUI 11 روی سه رکن حریم خصوصی، امنیت و افزایش تجربه کاربری ساخته شده است.

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۸۵۳۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۲۴     ساعت: ۰ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024