صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

صحبت‌های کارشناس AFC درباره احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس

کارشناس فوتبال آسیا و عضو کمیته رسانه ای AFC در زمینه احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس به خبرنگار فارس پاسخ داد.

شب گذشته نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیای ادعای بزرگی مطرح کرد و از احتمال حذف الهلال رقیب پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
خبرنگار ایتالیایی در توئیتر خود خبر داد که الهلال به دلیل تخلفاتی که علیه سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی سابقش انجام داده ممکن است از سوی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با جرائم سنگینی از جمله کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود.
در همین رابطه خبرنگار فارس برای جویا شدن از واقعیت این خبر و آیا احتمال دارد الهلال در بازی مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکند به سراغ سلطان المهوس خبرنگار سرشناس عربستان و عضو کمیته رسانه ای AFC رفت.
خبرنگار و کارشناس حقوقی فوتبال آسیا در این زمینه، گفت: در پرونده الهلال با سباستین جووینکو در صورت اثبات تخلف حداکثر جرائم طبق قوانین فیفا برای تیم الهلال به شرح زیر است: کسر امتیاز، پرداخت جریمه مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و سقوط به دسته پایین است.
وی در ادامه تاکید کرد: تنها گزینه، فریبکاری و جعل سند باعث می شود تیمی از رقابت های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود و در دوره کنونی این تخلف اعمال نمی شود. در نتیجه ادعای این خبرنگار ایتالیایی کاملا غلط است.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۷۱۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۲۸     ساعت: ۱۱ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024