صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نورافکن؛ جدید‌ترین انتخاب اسکوچیچ

طی سالیان اخیر بازیکنان زیادی در پست دفاع چپ تیم ملی بازی کرده اند.

پس از حضور کارلوس کی‌روش ابتدا این مهرداد پولادی بود که توانست خود را به اندیشه‌های این مربی تحمیل کند و او بود که پس از احسان حاج صفی که هنوز در پست های دیگر بازی نمی کرد، در این پست در جام ملت‌های آسیای 2015 به میدان رفت.
در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، احسان حاج صفی دفاع چپ تیم ملی در 2 بازی ابتدایی مقابل قطر و چین بود و از دیدار برابر ازبکستان این میلاد محمدی بود که خودش را به عنوان بازیکن ثابت در این پست مطرح کرد. البته در جام جهانی باز هم کی‌روش در دیدار مقابل پرتغال حاج صفی را جایگزین محمدی کرد ولی در جام ملت‌های 2019 امارات بار دیگر شاهد حضور محمدی در پست دفاع چپ بودیم.
طی دوران حضور اسکوچیچ اما به نظر می رسد این مربی به دنبال بازیکن دیگری در این پست است و به همین دلیل هم بود که وحید امیری را در این پست پس از نمایش های خوبی که در پرسپولیس ارائه کرده بود، مورد استفاده قرار داد و جواب خوبی هم گرفت و در نیمه اول دیدار برابر سوریه هم این تصمیم ادامه داشت؛ هر چند در نیمه دوم امیری یک خط جلوتر رفت و میلاد محمدی به پست دفاع چپ آمد.
حالا در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی بار دیگر اسکوچیچ از بازیکن دیگری در این پست استفاده کرده است و آن هم امید نورافکن است که فصل بسیار خوبی را در پست دفاع چپ پشت سر گذاشت.
نورافکن در لیگ نوزدهم با تصمیم امیرقلعه نویی مانند دوران حضور شفر در استقلال، در پست هافبک دفاعی مورد استفاده قرار گرفت ولی فصل بیستم با تصمیم نویدکیا به پست دفاع چپ بازگشت و حالا این شانس را در مقابل عراق پیدا کرده که در همین پست یکی از 11 بازیکن ثابت تیم ملی باشد.
بی‌شک نمایش خوب نورافکن در مقابل عراق می‌تواند تهدیدی برای دیگر بازیکنان مدعی این پست از جمله حاج صفی و میلاد محمدی باشد.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۵۷۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024