صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ایران پاسخی پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی خواهد داد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم بزرگداشت شهید «صیاد شیرازی»، گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ایران پاسخی پشیمان‌کننده به این رژیم خواهد داد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (دوشنبه، 20 فروردین) در مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» که در گلزار شهدای تهران برگزار شد، با بیان اینکه ولایت فقیه به نص صریح قرآن نماد عینی برای صراط مستقیم است، اظهار کرد: امروز همه ما باید پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت‌قدم باشیم.
وی با بیان اینکه شهیدان الگو‌های بسیار قوی در ولایتمداری، و حضور در صحنه هستند، افزود: شهید صیاد شیرازی ذوب در ولایت بود و امروز نیرو‌های جدید الورود به ارتش باید با تبعیت از شهیدانی همچون صیاد شیرازی راه آن‌ها را ادامه دهند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سیره عملی شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: صیاد شیرازی به استناد اسنادی که وجود دارد، فرمانده‌ای مظلوم بود؛ مظلومی که به راه خود، معرفت کامل داشت.
امیر حیدری خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی تحت فرمان بنی‌صدر برای مقابله با ضد انقلاب به غرب کشور اعزام و در سخت‌ترین شرایط، موفق و سربلند شد؛ اما علی‌رغم تمامی موفقیت‌هایش، بنی‌صدر به دلیل تفکراتی که داشت، ایشان را برکنار کرد و این یعنی اوج مظلومیت یک فرمانده. 
 

 

 

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در سخت‌ترین شرایط فرمانده نیروی زمینی ارتش شد، اظهار داشت: این شهید، سربازی مطیع و آماده اجرای فرامین ولی فقیه بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در دفاع مقدس، گفت: شهید صیاد جایگاهی والا در میان فرماندهان دارد و جمله «خرمشهر را خدا آزاد کرد» در گزارش این شهید به محضر امام خمینی (ره) مطرح و سپس این جمله از زبان امام (ره) جاری شد.
امیر حیدری با بیان اینکه منافقین در عملیات خود که به فروغ جاویدان موسوم بود از شهر‌های سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام‌آباد عبور کردند و مقصد آن‌ها کرمانشاه، همدان و تهران بود، افزود: شهید صیاد در آن زمان سِمت فرماندهی نداشت، اما با نهایت اخلاص در پایگاه هوانیروز کرمانشاه مستقر شد و همه ارتشیان در رکاب ایشان قرار گرفتند و طومار منافقین با اجرای عملیات مرصاد در هم‌ پیچیده شد. 
وی با اشاره به ترور شهید صیاد شیرازی به دست گروهک منافقین، بیان کرد: منافقین فکر می‌کردند که پس از شهادت صیاد همه چیز تمام خواهد شد، اما نمی‌دانستند که مزد جهاد، شهادت است و امروز به برکت خون «صیاد‌»ها و همه شهیدان، انقلاب ما در دنیا با قدرت پیش می‌رود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به توان دفاعی کشور گفت: ایران اسلامی با کشورهای منطقه هیچ مشکل و خصومتی ندارد، بلکه دشمن اصلی ما آمریکای ستم‌کار و کودک‌کش است که با حمایت از رژیم صهیونیستی، کودکان را در غزه به شهادت می‌رساند.
وی خاطرنشان کرد: امروز شیطنت آمریکا از آستین رژیم صهیونیستی علیه ما بیرون آمده است و جنایات رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، روی جلادان عالم را سفید کرده است.
امیر حیدری افزود: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا و فرماندهان عالی رتبه فرمودند، جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخی پشیمان‌کننده به این رژیم و حامیانش خواهند داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توسعه عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه، عنوان کرد: جمهوری اسلامی نفوذی راهبردی در جغرافیای گسترده‌ای به نام جبهه مقاومت دارد و نیروهای این جبهه در یمن، عراق، لبنان و سوریه به‌عنوان سربازان امام زمان (عج)، مشغول مجاهدت هستند.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۷۷۳۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۰     ساعت: ۱۹ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024