صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نماینده مجلس: ضرورتی در ایجاد رفراندوم در کشور نداریم

نماینده مردم ساوجبلاغ ‌در مجلس یازدهم گفت: رفراندوم ضرورتی ندارد، مردم به دنبال صداقت هستند‌.

«علی حدادی»، نماینده مردم ساوجبلاغ ‌در مجلس یازدهم، ‌در گفت و گو با برنا در رابطه با برگزاری رفراندوم در کشور و نظر مجلس در این باره گفت: در گذشته هم آقای رییس جمهور این بحث را مطرح کرده بودند؛ اولین کشور و مقتدرترین کشوری هستیم که پایه و اساس انقلاب آن‌ تا به امروز در همه مراحل مختلف از طریق مراجعه به مردم و رای، اثبات شده است. استقرار نظام، قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها نمونه هایی از آن است. اگر تفکر و اندیشه امام راحل و رهبری را داشته باشیم و با یک نگاه واقع بینانه بنگریم، شاهدیم که یکی از پایه های اصلی که امام هم معتقد بودند و امروز رهبری هم این تفکر را دارند‌، مردم باوری‌ است که‌ در کل در جهان نظام جمهوری اسلامی با رای مردم استحکام داشته است. 

نماینده مردم ساوجبلاغ ‌در مجلس یازدهم ادامه داد: بارها از راهپیمایی های مختلف گرفته تا انتخابات مردم به صحنه آمدند، قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون ها است اما متاسفانه دولتمردان به حاشیه ها می پردازند! متن اصلی ِمردم داری و مردم محوری، یعنی به فکر مردم بودن باید در کف جامعه مردم را درک کرد و به مشکلات اصلی آنها پرداخت. 

حدادی بیان کرد: در این شرایط شعار خیلی کار ساده ای است، سال ها شعار داده شد مردم دیگر شعار را نمی پذیرند، رفراندوم ضرورتی ندارد، مردم به دنبال صداقت هستند‌. در دو ماه باقی مانده از عمر دولت نباید حاشیه ایجاد شود. معتقدیم که نظام جمهوری اسلامی بهترین نظامی در مردم داری است.

حدادی ‌گفت: مردم نشان دادند که در همه عرصه‌ها پای نظام ایستادند اما برخی دولت ها به‌ معنای واقعی کلمه در عمل انتظارات را برآورده نکردند. مجلس به طور یکپارچه پای اهداف نظام، جمهوری اسلامی و استقلال کشور ایستاده است‌ و آینده درخشان با دولت انقلابی، ارزشی و پرکار پیش رو داریم. 

او در مورد برگزاری رفراندوم گفت: ضرورتی در ایجاد رفراندوم در کشور نداریم.

 

منبع: برنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۶۴۵۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۱/۱۵     ساعت: ۱۲ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024