صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

به گزارش روابط عمومی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آریاداناک، ریاست کانون و جمعی از اعضای کانون ملی با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از صولت مرتضوی درخواست کردند تا در این انتخابات نام‌نویسی کند. در ادامه درخواست کانون ملی را ملاحظه نمایید:

بسمه تعالی

با تشکیل کارگروه‌هایی در جهت رفع جدی مشکلات بخش خصوصی، با حضور خودشان اقدام شود؛ این بخش خصوصی است که باید محور واقعی توسعه و رشد اقتصادی کشور قرار گیرد. “مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)”

جناب آقای دکتر سیدصولت مرتضوی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور

با سلام و صلوات بر حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) احتراما باستحضار میرساند، کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با بیش از 1500 مرکز مشاوره تخصصی، شتابدهنده، فضای کار اشتراکی و کافه کارآفرینی در حال فعالیت و ارائه خدمات مختلف کسب و کار به بیش از 15000 کارآفرین، صاحبان صنایع خرد و کلان، صاحبان کسب و کار و صادرکنندگان برترکالا و خدمات در کشور می‌باشد.

با عنایت به اهمیت راهبردی مقوله کارآفرینی در توسعه فراگیر و ایجاد اشتغال پایدار و با در نظر گرفتن شعار سال جاری مبنی بر ((جهش تولید با مشرکت مردم)) و با توجه به اینکه وزارت تحت امر حضرتعالی در خصوص تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت های مردمی بخش خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و کارآفرینان برتر در جهت ایجاد و نظارت بر اشتغال پایدار در کشور همیشه پیش‌رو بوده است، بدینوسیله اینجانب مجتبی مومنی طارمسری به عنوان رئیس کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به نمایندگی از مراکز مذکور از حضرتعالی تقاضا دارم به نمایندگی از خانواده بزرگ کارآفرینی کشور در راستای اعتلای هرچه بهتر و بالاتر جایگاه کارآفرینی و کارآفرینان، در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو اعلام کاندیداتوری نموده تا ادامه‌دهنده راه پرافتخار و درخشان رئیس جمهور شهیدمان باشید.

در این مسیر آمادگی داریم با توجه به رسالت تشکلی خود و با به کارگیری تمامی ظرفیت های استانی در راستای برنامه های حضرتعالی به عنوان بازوی اجرای نقش آفرینی داشته باشیم. انشاالله در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) موفق و موید باشید.

با سپاس – مجتبی مومنی طارمسری

رییس کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

شناسنامه


کدخبر: ۲۷۰۷۵۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۱۳     ساعت: ۲۱ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲ تير
  • ١٥ ذو الحجه ١٤٤٥
  • Jun 22 2024